به امید سالی سرشار از شادی
منم مثل بیشتر شماها عازم سفرم و تحویل سال را خونه نخواهم بود برای همین عید رو از همین الان بهتون تبریک می گم .
سال 88 برای من سال خیلی متفاوتی بود تصمیم بزرگی گرفتم با وجود اینکه از آخرش می ترسیدم ولی باید انتخاب می کردم عاقبت تصمیمم تو این سال معلوم می شه یا برای تمام عمر راضی می شم به خاطره تصمیمی که گرفتم یا ناراضی ولی توکلم فقط به خداست می دونم که هوامو داره همیشه داشته حتی قبل از اینکه من ازش بخوام. کمی می ترسم و نگرانم ولی می دونم یه روزی به حال و هوای امروزم خواهم خندید .
من امسال تصمیم های زیاد دیگه ای هم گرفتم که کمی متفاوت تر از 21 سال گذشته ی زندگیم باشم. به قول یه دوست عینک بد بینی رو از چشمام برمی دارم سخته بعد از این همه مدت ولی من سعی خودمو می کنم فکر می کنم که همه چیز رو خیلی سخت می گیرم باید بتونم که از این به بعد دیدی بهتر و نگاهی مهربون تربه زندگی داشته باشم و مطمئن باشم از اینکه زندگی هم با من مهربون خواهد بود.
شاید بهتر باشه همه مون به سالی که پشت سر گذاشتیم یه نگاهی بندازیم. شاید لازمه که تغییراتی تو زندگیمون و خودمون بدیم من که تصمیم دارم همه ی سعی خودمو بکنم تا سالی بهتر از سالی که گذشت داشته باشم برای همه ی شما هم چنین آرزویی دارم .
امیدوارم سال جدید سالی سرشار از شادی و خنده براتون باشه چون خنده را دوای هر دردی می دونم.



